۱- ابومحمد الحسن بن علی، کرّم اللّه وجهه
بررسی آماری ۱- ابومحمد الحسن بن علی، کرّم اللّه وجهه - منهم: جگربند مصطفی و ریحان دل مرتضی، و قرّة عین زهرا، ابومحمد الحسن بن علی، کرّم اللّه وجهه
بیشترین کلمات استفاده شده از لحاظ آماری کلمات ,و، ,که، اندر، به، الله، آز، بود، این، است، ما می باشند. هجویری از کلمه ,و ۶۸ بار ، ,که ۱۹ بار ، اندر ۱۶ بار ، به ۱۳ بار ، الله ۱۳ بار ، آز ۱۲ بار ، بود ۹ بار ، این ۹ بار ، است ۸ بار ، ما ۸ بار در ۱- ابومحمد الحسن بن علی، کرّم اللّه وجهه - منهم: جگربند مصطفی و ریحان دل مرتضی، و قرّة عین زهرا، ابومحمد الحسن بن علی، کرّم اللّه وجهه استفاده کرده است.
کلمه | تکرار |
---|---|
,و | 68 |
,که | 19 |
اندر | 16 |
به | 13 |
الله | 13 |
آز | 12 |
بود | 9 |
این | 9 |
است | 8 |
ما | 8 |
تو | 7 |
آن | 6 |
شما | 6 |
خدای | 6 |
علیه | 6 |
چون | 5 |
تا | 5 |
حفظ | 5 |
وی | 5 |
را! | 4 |
رضی | 4 |
گفت: | 4 |
بدو | 4 |
حسن | 4 |
بر | 4 |
مِنْ | 4 |
یا | 3 |
علی | 3 |
علیهم | 3 |
مذهب | 3 |
عنه | 3 |
قدر | 3 |
بدان | 3 |
هر | 3 |
فی | 3 |
پسر | 3 |
خود | 3 |
جمله | 2 |
او | 2 |
بن | 2 |
فقد | 2 |
اعرابی | 2 |
پس | 2 |
تعالی | 2 |
بیش | 2 |
معنی | 2 |
جلّ | 2 |
آنچه | 2 |
چه | 2 |
«یا | 2 |
مادر | 2 |
بنی | 2 |
بوده | 2 |
صلی | 2 |
یابنَ | 2 |
معاصی | 2 |
هُوَ | 2 |
باشد. | 2 |
لم | 2 |
اعرابی، | 2 |
نجات | 2 |
عزّ | 2 |
داد | 2 |
نامه | 2 |
بنده | 2 |
سخن | 1 |
نجا، | 1 |
تبَعَهُم | 1 |
خلق | 1 |
نَهیهُم | 1 |
رأیی | 1 |
عِندَ | 1 |
یمن | 1 |
المُلکة، | 1 |
باد | 1 |
درجتی | 1 |
پیغمبر | 1 |
میگویی | 1 |
کافر | 1 |
«علیکم | 1 |
إلیها | 1 |
پیغامبر | 1 |
اگر | 1 |
اتوا | 1 |
بینَهم | 1 |
ترک | 1 |
آرند | 1 |
فیها | 1 |
بدره | 1 |
«اشهدُ | 1 |
معذور | 1 |
شر | 1 |
میگویی، | 1 |
وَلا | 1 |
غلام | 1 |
خدای، | 1 |
حقیقت | 1 |
أنتم | 1 |
رحمت | 1 |
نداریمی.» | 1 |
شُهَداءُ | 1 |
نشسته | 1 |
«ذُریّةٌ | 1 |
قُدْرَتُهم | 1 |
یَؤُلُ | 1 |
زغمتَ | 1 |
صفت | 1 |
الی | 1 |
یافتم | 1 |
المَشْحُونَةِ | 1 |
لِتُعَلِّمشنا | 1 |
یکسان | 1 |
الضَّمائِرِ. | 1 |
کوفه. | 1 |
جملگی | 1 |
حواله | 1 |
همچنان | 1 |
خلایق | 1 |
بِالقَدَرِ، | 1 |
نبود، | 1 |
گشت. | 1 |
مخاطب | 1 |
ایمان | 1 |
متغیر | 1 |
شده | 1 |
أخذِ | 1 |
عین | 1 |
شاء | 1 |
قدر، | 1 |
بیاوردم؛ | 1 |
الحسن | 1 |
فرمود | 1 |
هاشم، | 1 |
خداوند | 1 |
حَمَلَ | 1 |
علم | 1 |
پراکنده | 1 |
گرفتند | 1 |
حظی | 1 |
بَعْدُ، | 1 |
پدرت | 1 |
بِاکراهٍ | 1 |
بِحِفْظِ | 1 |
دریاها | 1 |
تمام | 1 |
بغَلَبَةٍ | 1 |
زهرا، | 1 |
خانۀ | 1 |
باد، | 1 |
حقایق | 1 |
السّلام | 1 |
بدانیم | 1 |
محققان | 1 |
تأکَّدَ | 1 |
غَلَبَه | 1 |
بودی | 1 |
ای | 1 |
الّذی | 1 |
یک | 1 |
شماست | 1 |
دارنده | 1 |
الإستطاعةِ؟ | 1 |
حکایات | 1 |
آورد | 1 |
گرسنهای | 1 |
تشنهای | 1 |
اسرار | 1 |
اغیار | 1 |
چشم | 1 |
مؤمنان. | 1 |
وصیت: | 1 |
عُلِّمْتُم، | 1 |
دریغ | 1 |
حوالت | 1 |
دل | 1 |
مصطفی | 1 |
قدریان | 1 |
سلّم. | 1 |
تقدیر | 1 |
استطاعتش | 1 |
دین | 1 |
بشنید، | 1 |
چیست | 1 |
فاجر؛ | 1 |
بالطّاعةِ | 1 |
آمدم.» | 1 |
رسید، | 1 |
پدرش | 1 |
النّاسِ، | 1 |
الدّجی، | 1 |
ملّکَهُم | 1 |
سلام | 1 |
است؟» | 1 |
فأنّکُمْ | 1 |
میگفت: | 1 |
ایّاها | 1 |
الرّحیمِ | 1 |
هدایت | 1 |
دشنام | 1 |
مستقیم | 1 |
عرّفهم | 1 |
او، | 1 |
الحجّةُ | 1 |
اعتزال | 1 |
مراد | 1 |
بینَها | 1 |
استطاعت؟ | 1 |
فیحولُ | 1 |
بعضٍ» | 1 |
آرند، | 1 |
حَمَلَهم | 1 |
خیر | 1 |
رضوان | 1 |
عبارات | 1 |
بالمعصیةِ | 1 |
کَفَر، | 1 |
کلمه | 1 |
بسم | 1 |
شد، | 1 |
بالحْتِجاجه | 1 |
کند | 1 |
جواب | 1 |
مبالغتش | 1 |
البصری | 1 |
جگربند | 1 |
«تو | 1 |
یَنْجُو | 1 |
اسرار، | 1 |
لایُطاعُ | 1 |
اینجا | 1 |
ولالَهُم | 1 |
بیرون | 1 |
سرای | 1 |
فَجشرَ. | 1 |
حلم | 1 |
کرّم | 1 |
قولُک، | 1 |
ابومحمد | 1 |
المَعاصی | 1 |
نوح | 1 |
نامهای | 1 |
وقدر | 1 |
لکنّه | 1 |
دار | 1 |
اللّه، | 1 |
نیارد | 1 |
یکنْ | 1 |
انکار | 1 |
أمَّتنا، | 1 |
یَفْعَلْ | 1 |
سخت | 1 |
البالغةُ. | 1 |
أعلامِ | 1 |
علی، | 1 |
مَصابیح | 1 |
اظهار. | 1 |
نظری | 1 |
عَنْها | 1 |
اشارت | 1 |
آنک | 1 |
اختلافِنا | 1 |
تجربت | 1 |
با | 1 |
رَأیُکَ، | 1 |
حال | 1 |
بِما | 1 |
القادَةُ، | 1 |
تعلیم | 1 |
روانید | 1 |
مَعاشرَ | 1 |
الجاریةِ | 1 |
مکّنهم | 1 |
(۱۴۹/الأنعام)». | 1 |
«وللّهِ | 1 |
الهُدی | 1 |
کَسَفینَةِ | 1 |
پیغمبری | 1 |
فصیح | 1 |
لایُعْصی | 1 |
نبشته | 1 |
اختلاف | 1 |
علیک | 1 |
اعرابیی | 1 |
نشوند | 1 |
اسرار؛ | 1 |
رسیده | 1 |
برخاست | 1 |
نخواهید | 1 |
جهان | 1 |
اللُّجَج، | 1 |
إکراهاً | 1 |
حیرت | 1 |
اهل | 1 |
فَما | 1 |
کشتی | 1 |
صادّاً | 1 |
ایشان | 1 |
امامان | 1 |
عنه، | 1 |
است.» | 1 |
بَعضُها | 1 |
بعلم | 1 |
المُؤمِنونَ | 1 |
وافر؛ | 1 |
مختار | 1 |
برکات | 1 |
الَّتی | 1 |
کشتیهای | 1 |
علمتان | 1 |
بادیه | 1 |
السّبیل | 1 |
این، | 1 |
نبشت | 1 |
نزدیک | 1 |
انْتَهی | 1 |
لما | 1 |
حَیرَتِک | 1 |
آوردم | 1 |
أَلزَمَهُم | 1 |
الشّاهدُ | 1 |
العبادَ | 1 |
یؤمِنْ | 1 |
بصری، | 1 |
روش | 1 |
شرِّه، | 1 |
متابعان | 1 |
یعنی | 1 |
دَعاهُم | 1 |
یابد، | 1 |
فَإنَّکُم، | 1 |
ما، | 1 |
خیره | 1 |
الأئمَّةُ | 1 |
کَالفُلْکِ | 1 |
نانت | 1 |
وجهه | 1 |
کسب | 1 |
إلیه | 1 |
امت | 1 |
هرگز | 1 |
رای | 1 |
چنین.» | 1 |
ومیآید | 1 |
نگاه | 1 |
ذریۀ | 1 |
ریحان | 1 |
طریقت | 1 |
هاشم | 1 |
عَلَیکم | 1 |
نمانده | 1 |
بادا | 1 |
متابع | 1 |
جفا | 1 |
مطلع | 1 |
عنهما | 1 |
آبت | 1 |
والسّلام. | 1 |
المُتَمَسِّکونَ. | 1 |
السَّرائِرِ؛ | 1 |
دهم | 1 |
تحیر | 1 |
ذم | 1 |
جبر. | 1 |
والا | 1 |
القَدَرِ | 1 |
میان | 1 |
مقدار | 1 |
اصول | 1 |
اعلم. | 1 |
نیکو | 1 |
علامات | 1 |
کتابُک | 1 |
ضمایر | 1 |
می | 1 |
اما | 1 |
تابندهاید | 1 |
مُثَبِّطاً، | 1 |
الّذینَ | 1 |
فَإنِ | 1 |
اجباراً | 1 |
الرّحمنِ | 1 |
ابنُ | 1 |
ائْتُمِرُوا | 1 |
مدح | 1 |
پیغامبرید | 1 |
منهم: | 1 |
دانندۀ | 1 |
القادرُ | 1 |
لَهُمْ | 1 |
رسولِ | 1 |
ولایهْمِلُ | 1 |
قرّة | 1 |
درآمد | 1 |
منقطع | 1 |
جبار. | 1 |
چنین | 1 |
جعل | 1 |
علیها | 1 |
در | 1 |
مشایخ | 1 |
دینار | 1 |
دقایق | 1 |
یافتند | 1 |
فعلٌ | 1 |
گواهی | 1 |
ستارگان | 1 |
بَرَکاتُه. | 1 |
مخالفت | 1 |
التفات | 1 |
روشنایی | 1 |
عَیْنِه، | 1 |
گفتن | 1 |
مرتضی، | 1 |
حافظ | 1 |
, | 1 |
چنین، | 1 |
فَلَیْسَ | 1 |
علم، | 1 |
المالکُ | 1 |
حَیرتِنا | 1 |